Перекладач
Міжнародні проекти
Прозорість і відкритість
- Звітність про використання коштів
- Замовлення підручників
- Нормативно-правові акти
- Структура та орган управління
- Мова навчального процесу
- Статут КМВПУЗТ
- Ліцензії
- Правила прийому 2024
- Кадрове забезпечення
- Вакансії
- Ліцензійний обсяг
- Фінансово-господарська діяльність
- Перелік освітніх послуг
- Звіт директора КМВПУЗТ
- Освітні програми
- Моніторинг якості освіти
- Гуртожитки КМВПУЗТ
- Мережа та контингент
- Інклюзія та доступність
Успішність студентів
Міжнародна сертифікація
Центр розвитку кар'єри
Навчальна діяльність
Методична робота
Організація науково-методичної роботи з педагогічними працівниками в Козятинському МВПУЗТ
Структура методичної роботи в училищі формується з урахуванням особливостей змісту та організації навчально – виховного процесу і відбувається як процес інтерактивної взаємодії всіх методичних підрозділів, творчої співпраці адміністрації та педагогічних працівників:
Методична робота в нашому училищі здійснюється за такими основними напрямками:
- організаційно - методичне забезпечення програм розвитку ПТНЗ (прогнозування перспективи розвитку ПТНЗ згідно нових напрямків підготовки працівників, нових технологій навчання, розробка державних стандартів за спеціальностями та їх апробація);
- реалізація нового змісту професійно – технічної освіти (аналіз соціального замовлення на підготовку робітничих кадрів; розробка програм предметів, професійно – практичної підготовки, практики, переліку учбово – виробничих робіт);
- інформаційне забезпечення педагогічних працівників (організація вивчення документів уряду, Міністерства освіти і науки, обласного управління освіти; створення і систематизація каталогів, картотек; організація роботи педкабінету , методкабінету; виставка нових надходжень методичної літератури, тематичні виставки; огляд джерел інформації);
- підвищення професіоналізму педагогічних кадрів (визначення рівня компетентності педагогів (діагностика, спостереження, анкетування, бесіди, експертна оцінка, аналіз результатів діяльності), розробка планів самоосвіти і індивідуальної діяльності педагогів; колективні форми методичної роботи; упровадження ППД);
- експериментально – дослідницька робота (упровадження педагогічних інновацій, нових методик, систем навчання; розробка нових технологій навчання їх експертна перевірка; апробація нових програм, підручників і посібників, створення авторських; організація роботи творчих груп);
- атестація (атестація педагогічних працівників; атестація учнів; атестація робочих місць, професій).